[Karty] Re: BZ WBK wprowadza standard kart chipowych

Przemysław karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 9 Jul 2004 14:11:34 +0200

> I w efekcie mamy przedwczoraj: daję kartę, przeciągnięcie, odbieram
> kartę (!), wydruk, "to mogę się dowolnie podpisać?", "no taak",
> gryzmołek, kopia dla mnie. O jakich elementach zapomniano?
> Ten polcardowski punkt nazywa się T30120327, U70712798, pewna pizzeria w
> Krakowie.
> A czipów wszędzie to pewnie nie doczekamy tak prędko...

Ja mam tak codziennie po kilka razy. Są miejsca gdzie po przeciągnięciu od
razu dostaje karte z powrotem :)
I już mi się nie chce dalej spełniac misji edukacyjnej, bo i tak nie
zrozumieją, a tylko sobie wrogów narobię ...

Przemysław

---
Zawartośc maila sprawdzona programem antywirusowym AVG