[Karty] Re: BZ WBK wprowadza standard kart chipowych

Witold Dębicki karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 9 Jul 2004 14:09:37 +0200

From: "Sebastian Malarz" <sebmal@onet.pl>
> Nie wiem jaki jest faktyczny odsetek klientów wykorzystujących możliwość
> zdalnego (telefonicznego lub poprzez www) nadawania lub zmiany kodu PIN,
> ale nie sądzę aby był tak duży, aby stanowiło to duży problem.

Myślę, że z _nadawania_ korzysta dość sporo klientów. Chociażby: mB, MultiBank,
Inteligo, Citi...
Natomiast ze zmiany pewnie baaaaardzo mało osób korzysta. Tak wiec w skrajnym
wypadku wystarczy zablokować zmianę PINu. Nikt chyba nie będzie płakał z tego
powodu, ze ew. zmiana będzie musiała sie odbyc z fizyczna obecnoscia karty.

Powiedzmy wprost: Diners Club ;-)))

--
W.