[Karty] Re: BZ WBK wprowadza standard kart chipowych

Krzysztof Kowalski karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 9 Jul 2004 11:48:43 +0200

> Karty mikroprocesorowe (nie EMV) są we Francji od lat 80-ych. Też jakoś
nie
> słychać, aby były fałszowane. Jak na razie wydaje się to zatem być dużo
> bezpieczniejsze rozwiązanie. Kiedyś będzie potrzebne znowu coś lepszego.
Ale
> na razie będę spał spokojnie.
>
> Filip

A ja żałuję, że zamiast babrać się w chipa, nie wydano tej kasy na zamianę
PINu biotechologiami. Mógłby zostać spokojnie pasek i do tego zamiast
klawiatury - odciski palców, skanowanie tęczówki itd. To by było coś. A tak
to banki się bawią w cudeńka, a klienci?... Niewiele z tego mają.

pzdr
Krzysiek