[Karty] Re: BZ WBK wprowadza standard kart chipowych

Krzysztof Kowalski karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 8 Jul 2004 15:48:27 +0200

> e tam. platne przelewy w mbanku przezylismy to juz nic nam niestraszne :)

Bez przesady - teraz serio. Jak mamy zmieniać ten PIN? Musimy albo dać
ludziom dostęp do czytników przy komputerach, albo umożliwić im to w
bankomatach albo w POSach. Którekolwiek rozwiązanie spowoduje, że koniec ze
zmianą PINu bez użycia karty - a więc cofamy się w funkcjonalności. Fajnie,
że jesteście tacy wyrozumiali - i oby wszyscy klienci tacy byli. Ale nie są
:))) Dlatego sprawy nie można potraktować błaho.

pzdr
Krzysiek