[Karty] RE: [Karty] Re: [Karty] Re: [Karty]Re: Jak nap rawdę dzia ła Air Polonia czyli uk łady, uk ładz iki, prywata ( Życie)

krzysztof korus karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 1 Jul 2004 13:59:26 +0200

>Bilet jest dowodem zawarcia umowy przewozu. I dopóki nie mam w ręku
>biletu mam prawo uważać, że umowa nie została zawarta.
Nie PJO, tak nie możesz argumentować. Bilet jest jedynie znakiem
legitymacyjnym, potwierdzającym Twoje uprawnienie do uzyskania świadczenia
od przewoźnika. Jeśli na stronie internetowej dokonałeś wszystkich
czynności, które potrzebne są według jej konstrukcji do zawarcia umowy,
umowa została zawarta. Niepewne jest tylko, czy jest możliwość udowodnienia
tego. Od umowy tej możesz się uwolnić tylko jeśli przysługije Ci umowne lub
ustawowe prawo odstąpienia albo gdy rozwiążesz umowę z kontrahentem za
porozumieniem stron.