[Karty] Re: [Karty] Re: płacenie w Internecie

Sebastian Malarz karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 29 Jan 2004 20:44:58 +0100

> targetem Krzysiu, targetem do kogo był ten text napisany.
> zaawansowany user wie jaką kartę wybrać, a pozostali wciąż myślą że
> PIN zapisany na karcie jest (vide Wyborcza 2 tygodnie temu) i będą się bać
> używać kart, a już w internecie - ojojoj toszto niebezpieczne !
> I w 2 zdaniach nie wytłumaczysz...

Ale to moim zdaniem Karol Cię nie usprawiedliwia, bo tym sposobem zmieniasz
się w zwykłego dziennikarza, któremu jest wszystko jedno o czym pisze i
przekręca
każdy fakt bo jak on nie zrozumiał, to i target nie zrozumie :)

Jak się coś pisze, to trzeba umieć tak napisać, że podstawowe rzeczy
zrozumie
ktoś, kto się nie zna, a jednocześnie tak, aby ktoś znający się na rzeczy
nie zarzucił
błędu. Szczególnie dotyczy to właśnie uogólnień typu "wszystkie karty",
"każda
karta" albo tak jak u Ciebie "w pełni bezpieczne".

> "- Jeśli często płacisz w Internecie, wyrób sobie specjalną kartę
wirtualną służącą
> tylko do takich płatności. Karty wirtualne wydaje już kilka banków w
Polsce.
> Transakcje nimi są w pełni bezpieczne."

W tym zdaniu wystarczyło tylko, abyś ostatnie słowa zamienił np. na "są
bardziej
bezpieczne" czy "bezpieczniejsze niż zwykłymi kartami" albo cokolwiek
takiego,
co jasne jest dla targetu i do tego jest prawdziwe :-)))

Zresztą takich drobnych, mniejszych czy większych błędów trochę ostatnio
znalazłem i Ci podesłałem kiedyś swego czasu :-)) Tak więc do dzieła
i popraw w końcu tą nieszczęsną kartę "Visa Elektron" :-))))

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz