[Karty] karty kredytowe BPHPBK - pare pytan i duzo narzekania

Karol Żwiruk karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 28 Jan 2004 19:07:50 +0100

Użytkownik Wojtek Frabinski <wflisty@interia.pl> napisał:

>W oddziale dowiedziałem sie, ze w momencie wydania karty kredytowej
>Premium Club, dotychczas wydana karty PC staje sie karta dodatkowa (a
>wszystkie zbieraja punkty na to samo konto). Ale okazuje sie, ze do
>strony premium club udalo mi sie zalogowac na numer karty PC podany na
>rewersie karty kredytowej i zobaczylem nowe konto tylko z 500 punkami z
>BPHPBK.

spokojnie poczekaj, połączą, jak nie to męcz i męcz. mi połączyli w 2 tygodnie.

>Na call center PC potwierdzono to czego dowiedzialem sie w oddziale i
>stwierdzili, ze pewnie nastapil jakis blad. Obiecali polaczyc obydwa
>konta, zobaczymy czy to sie im uda :).

uda uda :)

>Swoja droga, czy za silvera daja 1500 puntkow a za MCE tylko 500 ? Bo
>wszedzie jest podane tylko, ze "do 1500 punktow"
>i nigdzie nie znalazlem wyjasnienia od czego ta liczba zalezy.

1500 - jak jesteś nowy user w banku karta wypukła
1000 - jak jesteś stary user - karta wypukła
500 - stary user karta płaska
1000 - nowy user karta płaska

--
Karol Żwiruk