[Karty] Refleks BPH

Karol Żwiruk karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 28 Jan 2004 17:47:59 +0100

This is a multi-part message in MIME format...

------------=_1075308479-32366-4

Od: Michał Leśniak <michall@isn.pl>

>Dostąpiłem zaszczytu weryfikacji transakcji na sporą kwotę ze strony
>BPH.
>Operacja za pomocą KK MC została wykonana w piątek rano, a telefon z
>banku był już w poniedziałek po południu. I tak się zastanawiam - po
>co ?

bo widzisz... ten typ tak ma że do Ciebie dzwoni 'Twój' doradca z oddziału, a nie ktoś z monitoringu transakcji. ja też otrzymałem 'telefon ostrzegawczy' po dokonaniu kilkunastu transakcji na dziwne kwoty w Polkomtelu.

Swoją drogą - miałem też kontakt z Rajfiego przy płaceniu misiaczkiem :)

Karol Żwiruk
Świat Kart  http://kartyonline.net
------------=_1075308479-32366-4

------------=_1075308479-32366-4--