[Karty] Re: Niepodpisana karta

Marcin Kasperski karty@listy.icm.edu.pl
27 Jan 2004 01:15:25 +0100

"Przemyslaw" <peekaa@alpha.pl> writes:

> Tak właśnie mi się wydawało, chciałem tylko potwierdzenia.
> Kolejny dowód na brak wyszkolenia personelu.
> Ale co się dziwić, jak potrafią posadzić przy kasie osobę, która nie ma
> pojęcia o obsłudze samej kasy... :)

Oj tam, emocjonujecie się brakiem podpisu a ja dzisiaj płaciłem kartą
4 razy i za każdym razem dostałem kartę z powrotem przed złożeniem
podpisu. I już nawet nie chce mi się zwracać uwagi ani wymieniać...

PS A skoro już o tym, to moim ulubionym miejscem, w którym to
postępowanie jest standardowe i powtarzalne, jest salon OMC Motors na
Bródnie (sprzedaż i serwis Fordów). W sumie, co się tu cyckać, płaci
się tam za samochody, części i serwis, to grosze przecież...