[Karty] karty kredytowe BPHPBK - pare pytan i duzo narzekania

Wojtek Frabinski karty@listy.icm.edu.pl
Sun, 25 Jan 2004 20:30:24 +0100

Saturday, January 24, 2004, 4:01:33 PM, you wrote:

RH> Przydałoby się te karty posortować np. alfabetycznie, bo obecnie
RH> ciężko się szuka. Myślałem, że to układ chronologiczny, ale wychodzi
RH> na to, że nie. Jak ktoś wchodzi ot tak sobie, by poogladać, to kolejność
RH> nie ma znaczenia, ale gdy się chce zobaczyć konkretną kartę to trzeba
RH> czasochłonnie przeglądać wszystkie.

Fakt, teraz jest mniej wiecej bankami, ale kolejnosc bankow juz
przypadkowa :). Moze sprobuje zrobic alfabetycznie bankami.
A tym bardziej musialo byc ciezko znalesc, bo omylkowo podalem linka
do podstrony, na ktorej tej karty nie bylo :)

Bezposrednie linki
http://www.kartybankowe.net/bphpbk-mce-pc-a.jpg
http://www.kartybankowe.net/bphpbk-mce-pc-r.jpg

--