[Karty] z mForum

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 24 Jan 2004 18:46:52 +0100

Autor: Waldek ()
Data:   04-01-24 17:36

Dla wszystkich zainteresowanych lokalizacją nowo powstających
bankomatów EURONETU podaj adres na który proszę zagłaszać propozycje.

infopolska@euronetworldwide.com

Jednocześnie przypominam iż głównym obszarem działania firmy są miasta
powyżej 100 tyś. mieszkńców, a bankomat musi zarabiać na siebie (tzn
musi wypłacać z niego gotówke duża liczba osób aby koszty stałe
związane z jego obsługą rozkładały się na wiele tranzakcji).

Chce też podkreślić że nie jestem pracownikiem EURONETU, tylko chcę im
pomóc (a przez to i nam) w stworzeniu jak najlepszej i bardzo
efektywnej a przede wszystkim dużej sieci bankomatów.

NIC O NAS BEZ NAS