[Karty] karty kredytowe BPHPBK - pare pytan i duzo narzekania

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 24 Jan 2004 16:01:33 +0100

Dnia 2004-01-24 14:30, Użytkownik Wojtek Frabinski napisał:

> Karta do obejrzenia oczywiscie tu http://www.kartybankowe.net/polskie1-f.html

Przydałoby się te karty posortować np. alfabetycznie, bo obecnie
ciężko się szuka. Myślałem, że to układ chronologiczny, ale wychodzi
na to, że nie. Jak ktoś wchodzi ot tak sobie, by poogladać, to kolejność
nie ma znaczenia, ale gdy się chce zobaczyć konkretną kartę to trzeba
czasochłonnie przeglądać wszystkie. W dodatku wszystkie strony z kartami
są pod jednym adresem. Na drugi raz podaj link bezpośrednio do obrazka,
bo ja się już nie nabiorę na ponowne szukanie.