Re[6]: [Karty] Do poczytania

Lukasz Kowalczyk karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 20 Jan 2004 23:54:37 +0100

PG> tak samo z siebie? dziwne to citi. a jakbys sie nie zgodzil? jak to
PG> sie ma do umowy kredytowej?

Nie wiem, właściwie jest mi wszystko jedno bo aż tak dużo mi nie
podnieśli, jedynie o 20 procent. Niestety, niezupełnie się to Citi
udało, bo list był datowany na 16 grudnia, a dostałem go dopiero po
świętach. Jakbym wiedział od razu, dopiero bym poszalał :-)

PG> a jeszcze placilem wubekiem jedna transakcje na 2500 zl i czekalem az
PG> zadzwonia. az sie prosilo - nigdy ta karta nie placilem takich kwot.
PG> niestety nic z tego

BTW, noszę się z zamiarem zamiany mojej karty WBK na Raiffeisen lub
Multibank (wydaje mi się, że obydwa banki wydają kartę w zamian za
pozbycie się starej bez potrzeby przynoszenia zaświadczeń), ale boję
się trochę, że zostanę na lodzie - bez starej karty i z odmową wydania
nowej. Bardzo zaryzykuję w ten sposób?

--
Łukasz Kowalczyk