[Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] rozwód Ce ntrum Kart i Pekao ?

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 20 Jan 2004 12:43:57 +0100

Dnia 2004-01-20 08:11, Użytkownik Grzegorz Dabrowski napisał:

> gwoli wyjasnienia:
> Spolka Centrum Kart SA z siedziba w Warszawie przy ul. Gieldowej 5 zostala
> zarejestrowana 2 wrzesnia 2003 r. przez Sad Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIX
> Wydzial Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego pod numerem KRS 0000169260. Celem
> dzialalnosci spolki jest rozliczanie transakcji dokonywanych kartami platniczymi.

Ale dalej nie wiadomo czy to zupełnie nowy podmiot, czy tylko nastąpiło
wydzielenie z Pekao SA połaczone z usunięciem końcówki nazwy "i Czeków".
Obstawiam to drugie.

A przy okazji mowy o Pekao, to jest już 20 stycznia, a wyciągu za listopad nie ma.
Kilka dni temu dostałem z Citi potwierdzenie operacji wykonywanej 30 grudnia,
ale to nieporównywalne.