[Karty] Czy to na pewno czat z kojotem?

Sebastian Malarz karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 15 Jan 2004 13:57:34 +0100

> to może być Kojot :)

Po zdjęciu też tak sądzę, ale potem obraz zamigotał i pozostał czarny obraz
z kamery :-))

> Sebastianie, nie wyobrażasz
> sobie jak ten czat w interii jest zorganizowany...

Wiem jak to jest, w każdym razie to mogło trochę namącić w głowach
uczestników (choć aż tak
dużo ich nie było).

Mnie najbardziej rozbawiła rada:

>udać się do banku obsługującego karty skradzionego systemu.

Czyżby jakiś system skradli, a my tu w bankach o czymś nie wiemy? :-)))

Ale kładę to faktycznie wszystko na karb przepisywania i skracania na
potrzeby czata, taka jest w końcu jego idea - szybko, w skrócie, kilka słów
odpowiedzi. Czat nie jest przecież od wyjaśniania długich i ważnych kwestii.

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz