[Karty] Re: druga VE oficjalnie w necie

Sebastian Malarz karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 8 Jan 2004 12:46:19 +0100

> W czasach, kiedy jedynym bankiem wydajacym karty Maestro bylo Pekao SA,
> jedyna siecia terminali nie akceptujacych Maestro byla siec ... Pekao SA
> Panie "w okienkach" bardzo sie tez dziwily, jak to moglo sie zdarzyc, ze
na
> wyciagu byla "transakcja bezgotowkowa" karta (jedynie) bankomatowa...

Chyba nie do końca jest jak mówisz :) Musiałbym sięgn±ć do Ľródeł
historycznych,
ale pamiętam, że był taki okres, że wydawana przez Pekao SA karta Maestro
nie była w ogóle akceptowana nigdzie w Polsce (nie akceptowały jej bowiem
zarówno terminale PolCard-u jak i Pekao SA). Zatem swojej pierwszej
transakcji
bezgotówkowej kart± Maestro musiałem dokonać za granic±. Oczywi¶cie reakcja
"pań z okienka" była podobna, jak to możliwe, że kart± dało się zapłacić w
sklepie :))

A z tego co kojarzę (znów musiałbym poprzeć się Ľródłami historycznymi),
akceptacja
karty Maestro w terminalach obu agentów rozliczeniowych zaczęła się w miarę
porównywalnym okresie.

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz