[Karty] Krzysiu znowu zmienił pracę? ;-)

Sebastian Malarz karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 7 Jan 2004 09:11:56 +0100

> Zaraz, zaraz, kiedy to zmienił się standard czcionki tłoczonej?
> Kreślone zera, małe litery w nazwie - ja chyba nie jestem na bieżąco...

No i ten hologram :)) Nie wiem dlaczego, ale mnie zawsze bawią takie
wzory kart ze sztuczną personalizacją :)) czy sztucznym logo albo
hologramem. Zawsze uważam, że ładniej jest testowo spersonalizować
jeden plastik, wtedy wygląda to przynajmniej jakoś profesjonalnie :))
Chyba, że ulotka i materiały do niej już powstają, a karta nadal w Austrii
:))

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz