Re[2]: [Karty] Re: ciekawostka noworoczna

Lukasz Kowalczyk karty@listy.icm.edu.pl
Sun, 4 Jan 2004 12:31:30 +0100

Sunday, January 4, 2004, 11:48:32 AM, you wrote:

AP> Byłem. Wtedy właśnie ruzszyłem linię kredytową odłożoną na czarną
AP> godzinę.

A jeżeli przez ostatnie pół roku na konto nie wpływały zarobki i żyłeś
z oszczędności? Mi po pół roku WBK odebrał linię kredytową. Coś mi się
wydaje, że tylko Ci się wydawało, że to gardłowa sytuacja.

--
Łukasz Kowalczyk