[Karty] ciekawostka noworoczna

Sebastian Malarz karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 3 Jan 2004 20:20:56 +0100

> Oj, w/g mojej wiedzy informacje na ten temat już kilka razy polcard bankom
> przekazywał (imho we wrześniu jest takowe spotkanie). Może weź na spytki
> osoby które tam bywają?

A zatem śpieszę z wyjaśnieniem - na takich spotkaniach (w tym również
na spotkaniu we wrześniu) bywam osobiście i słucham uważnie, nie muszę
zatem brać nikogo na sptyki :) Nie czuję się upoważniony aby opowiadać
na grupie to co na spotkaniach jest omawiane :) jednakże od dwóch czy
nawet trzech lat, rad bym w końcu usłyszeć więcej konkretów niż ogólne
"pracujemy nad tym i w przyszłości takie rozwiązanie zaoferujemy bankom"
:)))

A to, że PolCard potrafi w miarę szybko i sprawnie uwinąć się z 3D jako
acquirer a nie potrafi tak szybko tego zrobić dla banków jako issuer, to
moim zdaniem należy rozpatrywać w kategorii biznesowej a nie techniczej :)

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz