[Karty] ciekawostka noworoczna

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 2 Jan 2004 19:01:54 +0100

Przemyslaw wrote:
> Why?

Bosz... Chyba to jasne, że przy ewentualnym skimingu, kradzieży karty
czy innym fraudzie, to bank traci kasę ze swojego konta, a nie ja.
Koledze w zeszłym roku buchnęli portfel, po czem przy użyciu karty
Maestro oczyścili konto na kwotę 3500 zł. Na zwrot pieniędzy czekał 2
miesiące.

> Ja mam kilka rachunków w Inteligo

a ja nie mam, bo mnie nie stać :-b

> A co do zwrotu na kartę kredytową to jak masz mały limit pozostały to masz
> tak samo jak ja .

Jeszcze mi się nie zdarzyło dojechać na żadnej z kart do 90% limitu.
No, chyba że raz, bardzo dawno temu, gdy Citek dał mi 3000 zł na Visie
na początek.