[Karty] ciekawostka noworoczna

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 2 Jan 2004 16:30:27 +0100

Roman Habrat wrote:
> To kolejny argument przeciwko przyjmowaniu kart. Czym to uzasadniają?

Jak spytałem (telefonicznie), to uzasadniono: "Bo nie i już" :-)

> Bronią się w ten sposób przed cwaniakami, którzy poprzez zakup i szybki zwrot
> towaru chcieliby realizować bezprowizyjne pobranie gotówki z karty kredytowej,
> kosztem sklepu płacącego prowizję od transakcji.

Ejże ! Przecież sklepy (w odróżnieniu od PKP) nie żądają zwrotu na tą
samą kartę? Swego czasu kilkakrotnie zdarzało mi się wypożyczyc w
Ciastoramie spawarkę płacąc kaucję kredytówką, a zwrotu dokonano
gotówką albo na kartę VE czy inne Maestro.