[Karty] Re: Do poczytania

Kamil Jońca karty@listy.icm.edu.pl
Sun, 29 Feb 2004 16:55:06 +0100

On Sun, Feb 29, 2004 at 03:55:39PM +0100, Piotr J. Ochwal wrote:

> Empiria :)

No, ale skądś się dowiedziałeś, tak ?

> Jak ja aktywowałem, to o niczem takim nie wspominali.

No u mnie by tez nie wspomnieli, tylko się spytałem. I wtedy R-linka
poszła na kosnultacje i odpowiedziała jak wyżej. Hyba powinienem był
siedzieć cicho ;-(

KJ
PS. Ale przynajmniej nie będę miał cyrków z wysyłaniem wyciągów na
skrytkę ... :-P

--
People who make no mistakes do not usually make anything.