[Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] Re: [K arty] Re: [Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] KK - wysyłka kart i wyciągów na skr. poczt .

Lukasz Kowalczyk karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 25 Feb 2004 19:39:49 +0100

PJO> Przepraszam bardzo - to jest na stronie banku, więc ja to traktuje
PJO> poważnie. A może inne teksty na stronie banku (np. cenniki) też mam
PJO> traktować niepowaznie? :-)

Możesz lepiej dobierać cytaty. No chyba, że naprawdę wierzysz, że
pracownicy Multibanku cenią "swobodę poszukiwań i świadomość
wyjątkowości [...] Klientów". Ja np. nie wybrałem Multibanku bo czuję
się wyjątkowy, tylko dlatego, że przelewy były za darmo ;)

--
Łukasz Kowalczyk