[Karty] Re: [Karty] KK - wysyłka kart i wyciągów na skr. poczt.

Bogusław Ładoś karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 25 Feb 2004 16:24:12 +0100

From: "Kamil Jońca"

> Nie rozumiem.

bankowi wypelniasz dane na wniosku, Centrum Kart BZWBK ma swoją baze danych
gdzie nie wszystko musi byc identyczne jak w banku - róznie nieraz
wprowadzali te dane. Być może teraz wnioski są skanowane lub przekazywane
elektronicznie, ale np w BPH chyba nie - w polu "nazwa na karcie" wypisalem
co innego a zrobili karte z dwoma imionami, niezgodnie z wnioskiem :-)
*** blad ***
PS - może "nie rozumiem" dotyczylo podgladu na zestawienie operacji przez
www :-)