[Karty] Re: [Karty] KK - wysyłka kart i wyciągów na skr. poczt.

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 25 Feb 2004 16:00:40 +0100

Dnia 2004-02-25 14:52, Użytkownik Piotr J. Ochwal napisał:

> Ja mam taką dużą na drzwiach kamienicy. Ale mam w niej zamontowany
> czujnik i jak coś w niej wyląduje, to u mnie w przedpokoju zaczyna
> grac melodyjka :) Więc nie zdążą ukraść.

Dzięki tej melodyjce, przez całyu czas twojego pobytu poza domem,
złodzieje będą się trzymać z daleka od twojej skrzynki.
Magiczna jakaś czy może tak ponad 130 dB?
(W tym drugim wypadku okoliczni mieszkańcy szybko robiliby zrzutkę
  na odważnego głuchego, aby poszedł i opróżnił tę hałaśliwą skrzynkę... ;)