[Karty] Re: [Karty] KK - wysyłka kart i wyciągów na skr. poczt.

Bogusław Ładoś karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 25 Feb 2004 15:23:47 +0100

From: "Krzysztof Kowalski"
elektroniczny).

> Citi???? Citi wysyła karty i wyciągi WYŁĄCZNIE na adres zamieszkania lub
> pracy - oni dla kart nawet nie mają adresu korespondencyjnego!
> I jak takie zestawienie ma być wiarygodne :)

na 100% citi rónież. Może jeszcze gdzieś znajdę wyciąg - dyspozycję z
likwidacji mam ale wyciągu mogę już nie mieć.
Gdyby mi cośkolwiek przysłali do domu to bym się zaraz awanturował ;-)
- czasem bankom się zdaża jak jest ekstra akcja z wysyłką jakiejś
informacji - np BGZ taki numer wywinął jak się z nimi rozstawałem z rok temu
*** blad **

PS - to  był rachunek w citi ale po przeniesieniu z handlobanku :-)