[Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] KK - wysyłka kart i wy ciągów na skr. poczt.

Krzysztof Kowalski karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 25 Feb 2004 15:23:18 +0100

> Pewnie wszystkie banki oprócz detalu BRE. Zadowolony? ;-)

Byłbym gdyby to była prawda. Na razie oprócz odpowiedni Kamila o:
- mBanku (ale to błąd, wg procedur nie wolno)
- BZWBK - do sprawdzenia
dostałem stos dziwnych odpowiedzi, które nic mnie do przodu nie ruszyły.

A jak jest w teorii? Podzwoncie sobie po bankach. Na 7 telefonów tylko 1
bank na infolinii powiedział, że mogą wysyłać wyciągi do karty na adres
skrytki. Ale nie ma to jak napisać "wszysktie oprócz detalu BRE" i być
zadowolonym z siebie :)

pzdr
KK