[Karty] Re: pz w citi na KK

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 25 Feb 2004 14:31:12 +0100

Dnia 2004-02-25 13:28, Użytkownik Piotr J. Ochwal napisał:

> Skoro potrafią przeczytać, ile mają do zapłacenia, to z pewnością
> przeczytają również, że PZ w danym miesiącu nie zadziała. Citibank
> potrafi drukować wybrane informacje na wyciągu czerwoną farbą, w
> odróżnieniu od Multum innych Banków :-)

Właśnie wysłałem posta, że chodzi o KK innych banków...
Dopiero po wysłaniu zauważyłem, że napisałem bzdurę, bo wątek jest
o spłacie KK Citi z rachunku innego banku.

Jednak wraca kwestia skąd Citi będzie wiedziało że ma wydrukować
na wa wyciągu coś na czerwono, skoro nie zna kursu euro z terminu spłaty.