[Karty] Re: [Karty] KK - wysyłka kart i wyciągó w na skr. poczt.

Piotr Swiatkowski karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 25 Feb 2004 14:25:48 +0100

Witam Wszystkich
Kamil Jońca napisał(a):

>Piotr J. Ochwal wrote:
>zaadresowana np. "Jan Nowak, skr. 16" jeśli posiadaczem skrytki jest
>"Paweł Kowalski" zostanie ZWRÓCONA DO NADAWCY!

Akurat w tum punkcie dostałem na poczcie inną informację (chodzi o moją
dziewczynę). Podobno zostane wrzucone. No nic. Ma do niej przyjść
wznowienie karty z Rajfiego to się zobaczy.
A mi (a właściwie żonie) kiedyś w UP na Świętokrzyskiej a póĽniej i na Bielanach w Wawie nie wrzucali (i zwracali nadawcom) przesyłek adresowanych
na żonę (o tym samym nazwisku) bo umowa była tylko na mnie.
A była tylko na mnie bo nie mogliśmy podpisać jej wspólnie ze względu na różne i nieszczęsne adresy zameldowania.

z pozdrowieniami
_____ P.M. Świątkowski _________________
Tylko wejdĽ i kliknij. Dzięki stronie http://www.pajacyk.pl/ podarujesz dzieciom ciepły posiłek.
_________ pswiatkowski@megapolis.pl _____