[Karty] Re: KK - wysyłka kart i wyciągów na skr. p oczt.

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 25 Feb 2004 14:05:15 +0100

Sebastian Malarz wrote:
> He he he he :))) Punkt dla PJO :-))

A tak jeszcze na marginesie - jest to niezgodne z umową zawartą przez
Bank z UPP w Łodzi, gdyż w umowie zapewne stoi jak byk:
"posiadacz skrytki powinien poinformować nadawców, aby przesyłki
kierowane do niego adresowali w sposób następujący: skrytka pocztowa
....., 90-959 Łódź 2", albo coś w ten deseń. Przynajmniej ja tak
miałem na umowie. Nie wiem, co "łone" się wszystkie upierają na te
"boxy"?