[Karty] Re: [Karty] KK - wysyłka kart i wyciągów na skr. poczt.

Kamil Jońca karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 25 Feb 2004 13:57:32 +0100

Krzysztof Kowalski wrote:

>Jeszcze raz podkreślę, że chodzi mi wyłącznie o wyciągi do kart kredytowych
>i o wysyłkę kart kredytowych :) Czekam zatem na informacje :)

To ja uściślę. Czekam na wyciąg z Karty Kredytowej Visa Silver BZWBK .
Adres skrytki pocztowej.

Podobnie mbank (mimo, ze twierdził, ze to niemożliwe) wysłał mi duplikat
wyciągu z karty kredytowej, na adres skrytki pocztowej.

KJ