[Karty] pz w citi na KK

Witold Dębicki karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 25 Feb 2004 13:22:51 +0100

From: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@3a.pl>
> Mam pytanko, kiedy Citi oficjalnie uruchomi usługę spłaty KK przy pomocy PZ
> (co kolega nasz ostatnio tak na pbb wazelinował ;)?

Hehe, ja dzi¶ bylem w oddziale zapytać o PZ. I teraz najlepsze citi-Pani chciała
ode mnie dowód i kartę. Dowodu oczywi¶cie nie miałem.... karty też ;)) :D Ale to
nic - jako¶ sie udało. Powiedziałem że chce 100% spłaty i podałem numer konta w
Multi. Siedzę sobie i czekam na wydruk, a Pani mówi, że to wszystko ;)
Powiedziała, że do PZ nie ma potwierdzenia i że NAPEWNO będzie działać ! Nie
wytrzymałem i zapytałem -jak chca zmusić multi do obci±żenia mojego konta, BEZ
mojej dyspozycji. Pani tylko powiedziała, ze to jest PZ i musi działać !
Jak widać reklamacji chyba będzie jednak sporo ;)

--
Witek