[Karty] Re: pz w citi na KK

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 25 Feb 2004 11:12:42 +0100

Dnia 2004-02-25 10:22, Użytkownik Piotr J. Ochwal napisał:

> Dlaczegóż miałyby być reklamacje? Znasz kogoś, kto robi miesięcznie
> transakcji KK na 4900? Bo ja nie. Zresztą w makulaturze, która
> przyjdzie wraz z oświadczeniem na 100% będzie to opisane.

Znasz, znasz. Przecież nie chodzi o osoby, które za każdym razem
przekraczają tę kwotę, tylko o takie, które to robią co jakiś czas.
I teraz wyobraź sobie, że zrobiłeś zakupy na kwotę 4923,19 zł.
Skąd wiesz czy zostanie ona zapłacona przez PZ czy nie - musisz
śledzić kurs euro dnia zapłaty. Więcej z tym zachodu niż pożytku.
A jeśli to ograniczenie obowiązuje na moment wysyłania PZ do banku,
to trzeba uwaznie czytać wyciągi z karty czy jest tam "by PZ" czy nie.