[Karty] pz w citi na KK

Kamil Jońca karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 25 Feb 2004 09:51:57 +0100

Krzysztof Kowalski wrote:

>Mam pytanko, kiedy Citi oficjalnie uruchomi usługę spłaty KK przy pomocy PZ
>(co kolega nasz ostatnio tak na pbb wazelinował ;)?
>I najważniejsze pytanie - czy Citi nie jest świadome, że PZ dla osób
>fizycznych działa tylko do kwoty 1000 EUR? Jaki ma być pożytek z tej
>usługi - bo ja widzę, że będzie więcej reklamacji niż korzyści z tego.

1000 EUR to 4000 (czy nawet 5000 PLN). Jak dla mnie to by w zupełności
wystarczyło (nie przypominam soobie abym kiedykolwiek musiał spłacać więcej)
I dlaczego "będzie więcej reklamacji niż korzyści z tego" ?

I jeszcze pytanie: 1 transakcja na >1000EUR zostanie odrzucona. A 2 od
tego samego podmiotu, tego samego dnia po 600 EUR ?
KJ