[Karty] Re: pz w citi na KK

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 25 Feb 2004 09:43:15 +0100

Krzysztof Kowalski wrote:
> Mam pytanko, kiedy Citi oficjalnie uruchomi usługę spłaty KK przy pomocy PZ

już uruchomił. Należy zadzwonić do Citisłoni i zamówić "starter kit"
- przyślą do domu upoważnienie, trzeba wypełnić i odesłać.

> I najważniejsze pytanie - czy Citi nie jest świadome, że PZ dla osób
> fizycznych działa tylko do kwoty 1000 EUR?

Jest świadomy. Jeśli zadłużenie na rachunku karty będzie większe niż
1000 EUR, to PZ nie pójdzie :)
Pytałem wczoraj, dlaczego nie rozłożą tego na dwa lub więcej razy, to mi
odpowiedzieli, że nie chcą obchodzić ustawy... hehehe - i kto to mówi?
:)