[Karty] Wy nie wiecie, a ja wiem...

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 23 Feb 2004 20:13:15 +0100

...jak rozmawiać trza z Citkiem
Bo poznałem język Citka -
Napisała do mnie jedna kobitka
(tu się nieco zaburzyły rymy, ale licentia poetica tego wymagała ;-)

Ale ad rem - zanim napiszę o szczegółach - mały konkursik dla
posiadaczy kart kredytowych w Citibanku. Jak zapewne wiecie, Citek
oferuje do swoich karty UBezpieczenia: Sajn En Flaj oraz Bezpieczne
Sepuk^W^W^W^W^W Zakupy. Od roku Citek przysyła mi roztomajte "wyciągi z
OWU", "informacje o produkcie ubezpieczeniowym", ale w żadnym z tych
kwitów nigdy nie było napisane, kto zabił - to znaczy kto jest
ubezpieczycielem, ma się rozumieć. Najpierw twierdzono, że bank, potem
że "koropracja brokerska Protektor", itp. W ubiegłym roku wystąpiłem
do Citka na piśmie, skąd dostałem odpowiedź, że "OWU są do wglądu w
siedzibie BHW" ponieważ "zawierają informacje objęte tajemnicą
bankową" (sic!). W grudniu postanowiłem napisać w jeszcze jedno
miejsce i...

...na tym właśnie polega zagadka: Kto jest ubezpieczycielem?

Na odpowiedzi czekam do jutra do godz. 12.00 pod adresem:
citi-zagadka@ochwal.net

Osoba, która jako pierwsza poda coćby koordynaty najbliższe siedzibie
ubezpieczyciela wygra kultową nagrodę ;-)
--
pjo