[Karty] Re: Czy mozna oszukac bankomat?

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 23 Feb 2004 15:27:26 +0100

Sebastian Malarz wrote:
> Jak to nic? Jest bardzo dużo możliwości, od rejestracji video przebiegu
> transakcji

przebiegu transakcji pod warunkiem, że kamera jest na zewnątrz, a nie
wewnątrz bankomatu (o ile wogóle jest)

> Skąd w ogóle założenie, że wycofane banknoty nie są liczone przez bankomat

a sa liczone??? Z tym liczeniem banknotów jest chyba tak samo, jak z
tą słynną stoplistą, która jest w terminalu i już. :)

> Powiem tylko tak, w wielu bankach były takie próby fraudów (bo i sposób
> nie jest nowy) i dość szybko poradzono sobie z takimi klientami, a pewno
> kombinowali więcej niż PJO teraz na szybko :-)

Nie wątpię, że sobie poradzono. Ale chodzi mi JEDYNIE o to, że jeśli
proceder uprawia kilka osób, niekoniecznie podchodzących na raz do
bankomatu oraz "przy sprzyjających okolicznościach przyrody", to
udowodnić taki fraud jest stosunkowo ciężko.