[Karty] bezpieczniej jest kupować od ludzi których osabiście znasz :)

Karol Żwiruk karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 23 Feb 2004 11:50:51 +0100

troszkę śmiechu na początek tygodnia dalsza część - faq o 'cardingu':

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
CYTATA
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

Wbrew pozorą  zdobycie karty lub jej numeru jest żeczą dziecinnie prostą (przynajmniej dla mnie) jest na to wiele sposobów niepodam wam tych mojego autorstwa gdyż  mogli by mnie łatwo namierzyć panowie policjanci , podam jednak kilka których jeszcze niewidziałem w polskich  faqach (tylko te czytałem).

a) Można kupić w internecie jednak ten sposób jest dość kosztowny i niezbyt bespieczny można
    zostać bardzo łatwo oszukanym  np: koleś chce sprzedać dziesięć kart Visa Silver za  1000zł
    no tak przecierz morzemy wejść na jakąś stronke porno XXX i przynim  sprawdzić czy
    karty działają okazuje się że działa dajemy kolesiowi kase   i właśnie zostałeś oszukany !!!
    Ale dlaczego przecierz karta jest w porzątku ?  tak karta jest w porzątku ale koleś oprucz
    ciebie numery karty mugł sprzedać jeszcze kilku osobom albo sam zrobił zakupy!
    Nie twierdze że wszyscy cardrerzy sprzedający numery to oszuści ale bezpieczniej jest
     kupować od ludzi których osabiście znasz.

b. Jeżeli znasz kieszonkowców to możesz zaopatrywać się unich . Jezeli niewiesz gdzie
    ich znaleść to popytaj się wśród swojich znajomych napewno kogoś znajdziesz .(Oprucz
    kart mozesz u nich kupić tagże dokumenty ale o tym morze pózniej)

c. Najlepiej poszukaj znajomych w sklepach w których chonorują karty ,lub w banku jezeli
    masz takich znajomych a boisz się że coś spiepszysz to e-mail do mnie
    (jeżeli dane zdobywasz tym sposobem radze ci wykorzystać je z opuznieniem np: facet
     dopiero dostał karte poszedł do sklepu i coś kupił twuj kumpel przesłał ci dane z jego
     karty a ty zrobiłeś tego samego dnia zakupy gliny idą do sklepu zgarniają sprzedawce
     który wsypuje ciebie jednym słowem masz przejebane.nielepiej poczekać pare tygodni.)

Niebende opisywał w tym faq sposobów w stylu : zajebać komuś w morde i zabrać mu karte,
czy o grzebaniu w śmietnikach.

KONIEC

--
Karol Żwiruk