[Karty] dziś rzepa

Adam Płaszczyca karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 19 Feb 2004 19:22:49 +0100 (CET)

Dnia Thu, 19 Feb 2004 osoba podpisująca się jako =?ISO-8859-2?Q?Karol...:

>http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_040219/pieniadze_a_2.html#1

> [...]
Pewnie jakieos Klamce zapytal, a oni nogdy nie potrafia tego wyjasnic,
bo im przez gardlo ni eprzejdzie 'bank nalicza odsetki'.

Citi liczy odsetki za kazdy dzien od salda i tyle. Jak splacisz w
calosci, to je anuluje, jak nie, to dopisze. I tyle.
--
    /_  _______      Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688