[Karty] Re: Nietypowy złodziej zatrzymany w Katowicach

Sebastian Malarz karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 18 Feb 2004 14:50:42 +0100

> Wiesz... Nawet jeśli policjant tak powiedział, to dziennikarz mógł
> POMYŚLEĆ zanim to przepisze i podpisze swoim nazwiskiem.

Dlatego napisał "zdaniem policji", a co miał innego zrobić? :-))

To, że dziennikarz podpisuje coś swoim nazwiskiem to nie
znaczy, że wszystko dokładnie sam wymyślił, jak z czymś się
nie zgadza albo nie jest pewny to pisze wtedy "zdaniem iksa" :-)

Choć akurat w tym przypadku myśle, że prawdopodobnie przepisał
bezmyślnie bez zastanowienia :-)

> ze wskazaniem na "raczej"

> polimeryzowałbym ;-)

Dlatego napisałem "raczej" bo moim zdaniem to doskonałe
źródło kart do skimowania i - jak napisałem - pewno nie raz
było u nas wykorzystywane (być może coś więcej by mógł Kojot
rzec na ten temat jeżeli zna takie przypadki), szczególnie jeżeli
dodać do tego dość dobry dostęp bądź raczej "wgląd" do kodu PIN.

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz