[Karty] Re: Festiwaowa karta

Przemyslaw karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 13 Feb 2004 16:54:04 +0100

> W Stolicy to mi się najbardziej podoba wożenie przesyłek po kraju :)
> Np. przesyłka nadana z Bydgoszczy do Torunia albo (wersja hardcore) z
> Brzegu do Oławy (będzie chociaż z 10 km?) jedzie przez Warszawę.

W Opeku jest identycznie. Ale imho tego sie nie da inaczej zrobić.
Kraj jest podzielony na przedstawicielstwa. Gdyby było tak jak nam sie
wydaje logiczne,
to trzeba by utrzymywać połączenia miedzy wszytskimi. Ani to możliwe ani
opłacalne.
A tak to:
- około 17-18 "linia" wyjeżdza z Opola do Wawy (po drodze jeszcze dopina
przyczepę w Czestochowie),
- w nocy w centrali następuje rozładunek, sortowanie, paletowanie (!!! czyli
masakrowanie) i ponowny załadunek,
- ok 8 rano "linia" jest z nowu w Opolu (co ciekawe cały tydzień jeździ ten
sam kierowca - podziwiam i jednocześnie współczuję - śpi na materacu w
"komórce" w Opolu, ani trochę nie przesadziłem z tą "komórką")

Przemysław

P.S. Może przenieśmy się z tymi kurierami na "pocztę" ? :)