[Karty] Re: Festiwaowa karta

Piotr Gralak karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 13 Feb 2004 14:33:32 +0100

PJO> A ja dzisiaj dostałem "rozgwiazdę" z Rajfajsena. Rajfi korzysta z
PJO> takiej humorystycznej firmy parakurierskiej "Pegasus"
PJO> http://www.pegasus.pl.wqxs.com

No nie mow, ktos wreszcie dal Ci karte kredytowa????? ;)
A dlaczego zamowiles najbrzydszy ze wzorow? ;)

PJO> Rozumiem, że gdybym sam wczoraj nie zadzwonił, to przesyłka nadal by
PJO> sobie leżała u kogoś w mieszkaniu (bo tak zapewne wygląda to
PJO> katowickie "przedstawicielstwo" "firmy" "kurierskiej".

PJO> Dno, muł i wodorosty!

to nic w porowananiu z krakowskim oddzialem "siodemki", z
ktorej korzysta BRE.
najpierw kurier przyszedl bez zapowiedzi i byl wielce zdziwiony, ze
nikogo nie zastal (przynajmniej tak twierdza, ze byl)
potem zadzwonila pani i umowila sie na dostawe na konkretny dzien w
godzinach 9 do 13. powiedziala, ze do zaplaty 10 zlotych.
o 13.30 dzwoniac do tej samej pani uslyszalem, ze "dostarczamy
przesylki do 19, wiec na pewno jeszcze przyjdzie".
niezle - nie dosc ze dalem mu 4 godziny, to oni uwazaja, ze powinno
sie caly dzien w domu siedziec w oczekiwaniu na jasnie pana kuriera!
o 15 zadzwonil kurier z pytaniem jak do mnie trafic :) a dodam, ze nie
jest to jakies trudno dostepne miejsce.
jak wreszcie dotarl, to okazalo sie, ze placic nic nie trzeba.
a po odpakowaniu przesylki stwierdzilem ze zawartosc jest uszkodzona
:) pewna szklana ramka, choc bardzo dobrze zapakowana, byla stluczona
w drobny mak.
to chyba wszystko odnosnie tej firmy :)

G.