[Karty] Policjant zginie, celnik ucieknie?

Kamil Jońca karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 30 Dec 2004 11:15:49 +0100

on 2004-12-30 10:23 Karol Żwiruk said the following:

>Złodziej, bandyta czy choćby drobny hochsztapler - kartę kredytową
>dostanie od ręki. Przedstawiciel służb mundurowych nie ma szans. No, chyba
>że jest strażakiem. - Taka jest polityka banku - tłumaczą pracownicy
>Citibanku.
>
>Dlaczego? "Policjanci czy żołnierze mogą wyjechać do Bośni czy Iraku i
>wtedy nie mamy żadnego zabezpieczenia... - argumentował przedstawiciel
>banku."

Eee, czy to nie właśnie citi wciska ubezpieczenie spłaty kredytu na
wypadek śmierci i podobnych ?
(Wiem, że wciska dwa, tylko nie pamiętak które jest obowiązkowe)

KJ

Startuj z INTERIA.PL!!! >>> http://link.interia.pl/f1837