[Karty] Nie wie lewica co czyni prawica.

Kamil Jońca karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 28 Dec 2004 10:59:13 +0100

Swego czasu walczyłem, zeby mBank wysyłał mi wyciagi z KK do skrytki
pocztowej. Po paru miesiącach i zmianie "procedur operacyjnych" przez
mbank udało się.
Później jakoś tak wyszło, że złożyłem wniosek o KK multi. Oczywiście
adres korespondencyjny - skrytka pocztowa. Gdy karta przyszła na ten
adres uznałem, ze wszystko w porządku. Niestety. Wyciąg z karty
przyszedł na adres stały. Gdy zadzwoniłem na Multilinię "co to k*a ma
znaczyć" usłyszałem, że to moze być spowodowane tym, że wyciagow z KK
nie mozna wysyłać na skrytkę...(ale Multilinka nie była pewna) No nic
złożyłem reklamację i zobaczymy co z tego wyniknie....

KJ

Najlepsze auto, najlepsze moto... >>> http://link.interia.pl/f1841