[Karty] Re: [Karty] Re: Lepiej polecieć gdziekolwiek

Michal Tyrala karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 28 Dec 2004 11:35:50 +0100

On Tue, Dec 28, 2004 at 11:02:29AM +0100, Piotr J. Ochwal wrote:
> wiesz... Ja dysponuję danymi z "nieco" większej próby. Tak o 4 rzędy
> wielkości.

To tez ja nie pisalem, ze zdarza się to w *jakims konkretnym odsetku*
przypadkow, tylko ze przesylka *potrafi* tyle isc. Moge sprobowac to
ujac inaczej, jesli nie jest wystarczajaco jasne. :-)

> Możesz podać na priv relacje, które były tak poopóźniane i informację
> od adresatów, czy na listach był nadrukowany różowy kod kreskowy?

Niestety -- posprzatalo się.

Ja tam rozumiem, skad się bierze przytykanie poczty w tym okresie, D+3 w
tym czasie uwazam za calkiem ok i wojen prowadzic nie zamierzalem, wiec
koperty pooooszly w ramach przedswiatecznych czystek.
Acha -- ja bylem odbiorca, ale mowilem tylko o przypadkach informacji od
nadawcy ze bylo wyslane w pn.

BTW, w jakich widelkach miesci się w grudniu tak 80-90% przesylek
ekonomicznych? I kiedy, tak +/-, wypada szczyt, jesli chodzi o ilosc/czas
dostarczenia? To tak zeby w przyszlym roku moc się lepiej odnalezc w
realiach :-)
--
Michał