[Karty] Re: [Karty] Re: Lepiej polecieæ gdziekolwiek

Michal Tyrala karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 28 Dec 2004 10:51:45 +0100

On Tue, Dec 28, 2004 at 10:20:26AM +0100, Piotr J. Ochwal wrote:

> Fakty jakby przecz± Twojej teorii. Wierz mi.

To s± fakty.
Napisalem, ze *potrafi* tyle isc, co nalezy rozumiec, ze zdarzaja siê
przesylki ktore tyle ida. To, ze w slupkach statystyk wiekszosc wpdada w
szybszy termin -- fajnie.
Tylko mnie jakos bardzie interesuje _kiedy_ cos dotrze, niz ogladane
cyferek czy kolorowych slupkow.

Nadane w pn 20go, dotarlo:
	wt 21 -- 1szt
	cz 23 -- 3szt