[Karty] kk ekspresowo

Piotr KUCHARSKI karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 28 Dec 2004 01:20:13 +0100

On Tue, Dec 28, 2004 at 01:00:53AM +0100, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
> No Tobie to bym dal od reki :D - ale niestety cudow nie ma. Sam proces
> dostarczenia wiecej teraz by trwal.
> Jak masz jeszcze konto w Pekao "naszym" - to moze tam ci dadza szybko Vise
> Concerto, albo MC - ale karta za diabla nie zdazy dojsc w dwa dni...

Tak przypuszczałem. :/

> Na co potrzebujesz? Wynajem, platnosc w internecie?

Mam eKartę, co w zupełności mi wystarczało, ale wygląda na to, że, mimo
płatności gotówką, bez wypukłej KK nie chcą (w DE) wypożyczyć samochodu.
A że będę tam 31, to i KK bym musiał mieć najpóźniej 31. :)

No nic, tak się pytałem na wszelki wypadek.

p.

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal
http://nerdquiz.sgh.waw.pl/  -- polska wersja quizu dla nerdów ;)