[Karty] Re: [Karty] Re: Lepiej polecieć g dziekolwiek

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 27 Dec 2004 17:30:42 +0100

Adam napisał(a):

> Eh Piotrze jakbyś nie wiedział. Jeżeli instytucji /w tym wypadku
> bankowi/ zależy na kontrahencie to moze ustąpić ze swoich praw mimo
> regulaminów i umów

Dokładnie tak. Umowy i regulaminy bynajmniej nie zobowiązują banku
do tymczasowego uznawania konta reklamowaną kwotą, natomiast polityka
banku może takie uznania wprowadzić.

I tutaj jeden z opisanych banków pokazuje swoją polityką, że zależy mu
na klientach, a pozostałe opisane pokazują, że im niespecjalnie zależy.
Klienci tego pierwszego bedą w przyszłości bez większych obaw generować
duży obrót transakcjami na odległość, natomiast klienci tych drugich
będą się długo zastanawiać zanim ponownie zaryzykują.