[Karty] Re: Fotki z wagonu restauracyjnego (espeszeli for blad ;-)

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 22 Dec 2004 18:12:17 +0100

Piotr Gralak wrote:
> patrz pan, jak zwykly user wysle na karty fotki to jakos nie dochodza

jak poprosi ownera, to owner puści. Difoltowo zatrzymuję wszystkie
maile z dużymi załącznikami ze wzgledu na szalejące wirusy.

> skad-dokad ten pociag?

http://tiny.pl/k93
Bardzo porządny pociąg, bo się nie zatrzymuje na ws^W^W w Sosnowcu.

> mozna sie nim bujnac na jakims odcinku w polsce za niewielkie
> pieniadze tylko po to zeby wchlonac gulasz z knedlikami?

teoretycznie można (polecam W.Wschodnia-W.Centralna). Tylko nie wiem,
czy zdążysz zamówic, zjeść i zapłacić :-)))