[Karty] [Nordea] bank zastrzegl mi karte VE

Bogusław Ładoś karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 22 Dec 2004 16:32:20 +0100

Przy mojej karcie VE w SOLO pojawił się napis
"WSTRZYMANIE GENEROWANIA SALDA"
Okazało się, że to hasło oznacza blokadę karty przez bank.
Pani w Solo odpisała: "Karta została zablokowana, ponieważ zgodnie z ustawą
o elementach płatniczych do karty powinna być podpisana umowa, której Pan
nie podpisał." i podobno taka kara spotkała WSZYSTKICH ktorzy nie podpisali

W umowie znalazlem szereg błędów (mogę je wam tu zacytować) ale uznali tylko
jeden - że telefon do zastrzeżenia karty jest błędnie podany :-)
Co do reszty błędów i braku zapisów (np o prowizji uzgodnionej z organizacją
VISA przy operacjach zagranicznych) nie raczyli nic odpowiedzieć - tylko
tyle, że to jest u nich w banku STANDARD. To ja dziekuję za takie
standardy - chce odpowiedzi na moje zapytania.
Chyba znowu skrobnę do GINBu  :-)
*** blad ***